LiveZilla Live Help

دوربین مدار بسته در تبریز

دوربین مدار بسته در تبریز

دوربین مدار بسته در آذربایجان

امروزه امنیت در جوامع امروزی مسئله مهمی می باشد و به همین سبب متخصصان پیوسته در حال تلاش برای ایجاد و طراحی ابزارهای امنیتی مختلف می باشند . دوربین مدار بسته یکی از این ابزارهای امنیتی می باشد .
دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی گفته می شود که در یک مکان ثابت قرار دارند و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. ایمن تکنیک یکی از برترین شرکت های عرضه کننده دوربین مدار بسته در تبریز می باشد .که انواع دوربین با کاربرد های مختلف و تنوع بالا و قیمت مقرون به صرفه عرضه می کند . برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با انواع محصولات دوربین مدار بسته در تبریز این شرکت به منوی محصولات مراجعه کنید.

این شرکت پروژه های بسیاری را در سراسر استان به انجام رسانیده و جزو بهترین مراکز تهیه دوربین مدار بسته در آذربایجان می باشد .
برای حفاظت ، کنترل مکان های مهم و پر خطر و پر تردد ، از دوربین های مدار بسته استفاده می شود . از جمله مکان هایی که از دوربین مداربسته در آن استفاده می شود می توان به بیمارستان ها ، ایستگاه های راه آهن و مترو ، موزه ها ، فروشگاه های بزرگ ، مدارس و … اشاره کرد .

استفاده از دوربین برای کنترل ترافیک هم امروزه رواج یافته و باعث کاهش جرایم و کنترل بیشتر شده است .برای مثال استفاده از دوربین در فرودگاه های آمریکا و انگلیس تا ۵۰ درصد از تعداد جرایم کاسته است . همچنین از این دوربین ها در ادارات برای نظارت کارکنان هم می توان استفاده نمود برای استفاده و خرید دوربین ابتدا بادی با انواع و کیفیت های آنها آشنا شده و سپس با توجه به نیاز و کارکرد خود انتخاب نمود .

در ادامه به بررسی تقسیم بندی انواع دوربین می پردازیم . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه انتخاب بهتر برای خرید دوربین در تبریز با شماره ۳۳۳۶۷۳۶۶-۰۴۱ تماس بگیرید .

به طور کلی دوربین های مدار بسته به دو دسته تقسیم می شود : دوربین دید در روز و دوربین دید در شب
دوربین دید در روز همان طور که از نامشان مشخص است تنها در روز قادر به نمایش می باشند در صورتی که دوربین دید در شب علاوه بر روز در تاریکی مطلق نیز قادر به نمایش هستند .

تقسیم بندی ظاهری برای انواع دوربین :

صنعتی
نیمه صنعتی
مینیاتوری
دام سقفی

تقسیم بندی دوربین ها براساس سیستم کلی:

-دوربین های آنالوگ
-دوربین های ip (آی پی تحت شبکه)
-دوربین های دو منظوره

قیمت دوربین مدار بسته در تبریز

هر کدام از انواع دوربین دارای ویژگی های خاصی می باشند . که در نوشته بعد به توصیف آن می پردازیم . برای مثال دوربین های آنالوگ دارای قیمت پایین تری می باشند و دوربین های تحت شبکه از کیفیت بالا و به تناسب قیمت بالا تری برخوردار می باشند . دوربین های دو منظوره در واقع همان دوربین های آنالوگ هستند که پرت خروجی شبکه نیز در آن قرار دارد و امکان استفاده به صورت آنالوگ و تحت شبکه در آن وجود دارد .
برای اخذ اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع دوربین مدار بسته در تبریز با شماره ۳۳۳۶۷۳۶۶-۰۴۱ تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما برای انتخاب بهتر محصول بهره ببرید .

ایمن تکنیک برترین عرضه کننده دوربین مدار بسته در آذربایجان

برچسب ها: